VÅR känslor!

Och ett nytt modem till datorn har jag just fått.
Efter att ha varit i stort sett internet lösa i 2 veckor så får man abstinens. Man kan ju inte göra någonting, har ni fattat det. Betala räkningar, surfa, köpa saker.. Man kommer ju inte ut på blocket! Men det absolut värsta, vet ni vad det var. Jag var tvungen att försöka hitta telefonnr! I en telefon katalog!! Insåg att jag inte längre kan stava till Wi.. Och att nr till datareparatören endast står på internet för han har det inte längre i telefon katalogen.

Hur sjutton ska man då hitta karln när det är kris och man inte kommer ut på internet, det som han ska fixa!
Alltså fattar ni hur beroende man har blivit av detta.

Annars går livet vidare här i Viätt. Det lammar fortfarande och har kommit 6 till igår och idag. Känns som det borde vara slut nu men nix. Kommer att lamma några "odräktiga" ungtackor också det är säkert. Jungfru födsel har väl alla hört talas om bland fårbönder ;-)

Har ju varit på kurs i södra Sverige också, Lekeberg, gick för Jo Agnar Hansen. Han är duktig han är allt jag kan säga. Och han lyckades förklara så även resesällskapet förstod ;-) Inte lätt det.

Får se nu om man kommer igång på allvar med träningen. Ska väl tävla en del i sommar också.
Kalendern ligger på förra bloggen. Ska fylla på mer någon annan dag med tävlingar mm.

Men nu godnatt på er!

Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0