Tro på!

Man ska tro på saker och ting tror jag. Just nu tror jag att det kanske blir bättre med den här bloggen trots avsaknad av smiliysar..Som jag älskar för dom förklarar så bra vilken sinnestämning man har när man skriver! :-))
Man ska tro på sin familj, sin hund, vad andra människor tycker. Ja det är mycket man kan tro på.

Varför tror ni jag skriver så här då?
För att jag är lite less på att man hela tiden har en agenda. Alla tror att man hela tiden anser att dom ljuger eller att man misstror dom, eller att man ljuger själv.
För att många är inte ärliga ens mot sig själva. Och självinsikt är bra.
För att världen faktiskt är lite lättare om man kan disskutera saker. Utan att bli misstänkt för att ha baktankar om allt.
 Därför.
Lyssna på länken nedan.
http://www.youtube.com/watch?v=QmmBm1_t2R0

Nå nog om det, min dags ranson av filosofi ;-)

I helgen har vi kurs!
Fortsättnings kursen kl 10 på lör och Nybörjar kursen kl 10 på söndag.
Håll koll på bloggen ifall jag anser att det blir halt. Då ställer jag in. Annars kör vi.  

Nu väntar vi och väntar. Och jag kan lova att ni som väntar på Ronja nu kan börja hålla koll i början av vecka. Kommer att skriva blogg hela tiden. Hon är så tjock och väger nu stadiga 26 kg. Ser ut som en BC med en stor ballong till mage, och vilka spenar. Hm.. Inte är dom 4a i alla fall Carina. Blir nog några att välj på. Dom sparkar och sparkar!

Linn då. Hmm ja hon blir tjockare tycker jag. Har ena stora spenkanaler nu som jag sitter och funderar om hon haft förut. Maken säger också att hon ser baktung ut. Och har en kulmage. Ja vi väntar och ser. Hon har nu gått 5 veckor.

Skönt i alla fall med lite utrymme mellan valpkullarna.
Eftersom andra bloggen ligger ner nu så är gissningarna just nu borta. Men kommer förhoppningsvis tillbaks om någon dag. Lägger in dom här med när dom dyker upp.. Men gissa på ni!

Hur många valpar får Ronja resp Linn.

Ha en härlig dag, här nedan får ni några bilder på en Ronja för några dagar sedan. Ännu tjockare nu.
Ronja har gått 7 veckor

Tror ni får en bild av hennes mage i alla fall även om det är himla svårt att få det bra på bild.

Ha en härlig helg.
Nina

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken tjockis! Ska bli spännande å se hur många som gömmer sig där inne :D

2011-03-18 @ 09:43:54
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Ingmarie

Det var en stor mage det där! Häftigt, bara att vänta och se!

2011-03-18 @ 10:59:51
Postat av: Catti

Måste väl också gissa :)

Ronja: 9 valpar, 5t+4h

Linn: 9 valpar: 6t+3h

2011-03-19 @ 10:18:15
URL: http://bcspeed.webs.com
Postat av: Mary

Oj, oj, oj

Vilken mage - det kommer nog att ge mååånga valpar.

Postat av: Lasse och Rita

Oj, oj, oj. Dubbelt upp mot vad jag gissade.

Är du säker? "Det kanske tittar ut någon till".

Skämt åsido.

Dom ser för härliga och fina ut.

Det kommer att bli jätteskoj när vi kan komma upp

och se dom.

2011-03-26 @ 17:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0