Datan åter!

Ja nu har jag fått tillbaks min dator. Så nu kan jag alltså sitta uppkopplad igen. Men jag har inga email kvar mer!!Och jag saknar hela office paketet så jag kan tyvärr inte läsa en del saker som skickas till mig. Vet inte om det kommer att gå att återställa något av emailen.

Jag har heller inget program i datorn än för att redigera bilder! Jobbar på det.  

Så snälla valpspekulanter!! Kan ni ta kontakt allihop ni vet vilka ni är och skicka mig ett nytt email så jag får er adress! Helst Sari!

Andra som känner sig bortglömda.. Skriv ett ni med.

Valparna mår i alla fall strålande och växer så det knakar!

Kommer mer snart.

Nina


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du är för gullig du :) Ha en underbar vecka!!!!!

2011-12-05 @ 07:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0