Gokväll

Nu har det sänts och några var det som lyckades hinna se det trots att jag höll tyst hahaha.

Men vill ni se det i alla fall så finns inlägget här nu.

http://svtplay.se/t/102930/gokvall

För er som inte vet.

Jag höll för ett tag sen en dag i vallning för Barbro Börjesson och hennes Västgötaspets. Det var en födelsedags present från Barbros kollegor till henne. Det blev att dom ville filma det åt Gokväll och Barbros hundskolan.

Vi hade en mycket rolig dag och av det så lyckades en mycket duktig film kille klippa ihop 7 min som nu har sänts. Det börjar 17.35 min in i programmet.

Viätts Emma och Dombäcks Lot är nu tv kändisar! Nog syns det att det är far och dotter.  

Ha så kul om ni vill titta..

Nina

Kommentarer
Postat av: Ninna

Oj vad skoj , inte bara jag som tycker att vallning är så svårt =) Du är lika cool som vanligt.

2011-10-19 @ 11:16:53
Postat av: Anette Sids gammatte

Kul, att se filmen... Tänk Dombäckare på tv....

/Anette

2011-10-19 @ 13:16:14
Postat av: Sussi & Tyne

Var jätte roligt att se :-)

2011-10-22 @ 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0