Data lös!

Ja nu har det hänt! Hårddisken har rasat eller nåt. Jag Har just kommit på att jäntan har en bärbar som jag fick låna tillfälligt för att uppdatera detta. Jag kan inte se email så Ni måste ringa till mig på hemtelefonen om ni vill nå mig. +46612-50013
Eftersom vi har usel mobil täckning så ring hellre än smsa.    Ha det / Nina                                                                                                                                                                           

Kommentarer
Postat av: Ninna & Stitch

Måtte datorgudarna vara med dig snart Nina , håller på att förgås av nyfikenhet o längtar efter bilder =)

2011-12-02 @ 11:38:45
URL: http://ninnasparla.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag håller med föregående talare. Nu vet jag att datorn är fixad och nu får du allt vara snäll och lägga ut bilder och text om vad som händer där uppe :)Kram

2011-12-04 @ 18:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0