Ny blogg.

Ja nu testar vi en ny blogg som jag kanske kan med ;-)
vet inte riktigt hur denna fungerar än.. Och var är mina roliga smilysar ( hur stavas det nu då? )
Ja ja vi får väl så.

Idag inställd kurs i alla fall. Och morgondagens kurs får vi avvakta och se med. Dom säger att det skall bli bättre väder men..
Idag har vi - 29 grader här i Viätt.
Tack och lov inga lamm i alla fall än idag.
Prövar och lägga in någon bild istället.. Och stannar inne. Så vill man ha tag i mig på telefon så är det en bra dag att ringa på.
Kanske för att prata valp ;-)

Ha det i kylan.

Kram Nina

www.viatt.se

Bilder på kurshundar här i Viätt i vinter. Kommer fler. Måste bara hitta dom i datorn ;-)

Viätts Neo

Kronvallarens Pandora
Böstabyns Lotz
Dombäcks Jim
Pulle-P ( Spike )



Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag gillar blogg.se, tycker det har funkat riktigt bra även om jag var tveksam till byte jag med efter en lång tid med blogtown. Men jag vande mig rätt snabbt faktiskt. Det där med smileys har jag inte heller luskat ut, vet inte om det ens finns några men borde ju göra. Har inte orkat bry mig så mkt, funkar ändå och lättare att lägga in bilder här är på blogtown.

2011-02-19 @ 17:28:22
URL: http://www.freewebs.com/teslahunden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0