Lucia

Trevlig Lucia på er allihop! Jag kommer att vara borta denna vecka. Finns på mobilen om det är så att ni vill ha tag i mig.

Alla valpar växer och frodas.

Emmas kull har nu alla ögonen vidöppna och tycker sig se och höra allt! Dom viftar på svansen och springer omkring på raka ben i valplådan. Emma och hennes mamma, mormor Linn hjälps åt att hålla dom rena :-) Linn älskar nämligen att vara i den där lådan med valparna. Och Emma tycker det är helt ok att dom får mat av henne så kan mormor sköta städandet :-)

Ronja hon pysslar och myser själv hon. Och där är ju valparna 4a dagar yngre vilket också märks på utvecklingen av ögon och balans mm. Men dom är så på gång dom med och om en vecka så rymmer alla 13 ur valplådorna!

Kommer nya bilder till veckan men nu åker jag som sagt bort denna vecka så nu får hålla er.

Alla valpar är nu tingade efter Ronja -Suck och Emma-Spot

Vill ni ha en valp härifrån eller efter ex vår Dombäcks Lot så är det nu en kull på gång och det verkar som det kommer fler framöver. Mer om det sen.

Gabriella B väntar en kull med hennes Kronvallarens Pandora som är parad med Lot. Mer om det på hennes hemsida. http://lammhagen.se/

KURSEN
Till helgen! Kan bli inställd med kort varsel. Då jag är mycket osäker på när jag kommer hem, fre eller kanske lör så kommer jag att skriva här om den blir inställd. Ring gärna på mobilen innan ni åker hit på lördag så jag kan bekräfta hur det blir.

Ha en trevlig vecka.

Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0